Zarządzaj załącznikami
Jeżeli do wysyłanego przez ciebie elektronicznego zgłoszenia, deklaracji lub wniosku, musisz załączyć jakiś dokument, możesz jego wersję elektroniczną wczytać jednorazowo na PUESC, a we właściwych wnioskach podawać numer nadany temu dokumentowi przez system.
Raz wczytany dokument możesz załączać wielokrotnie do różnych spraw, podając tylko jego numer. Dodawanie nowych załączników i ich przeglądanie możliwe jest po zalogowaniu w zakładce Mój pulpit>e-Dokumenty.
Co musisz przygotować
Przygotuj załącznik w postaci elektronicznej w dopuszczalnym formacie (.pdf, .jpg…).
Co musisz zrobić
Aby dodać załącznik, po zalogowaniu się do konta, przejdź na zakładkę e-Dokumenty i wybierz przycisk Dodaj e-Dokument. Po wypełnieniu wymaganych danych i dodaniu pliku wybierz przycisk Wyślij. Na liście e-Dokumentów pojawi się twój nowo dodany załącznik z nadanym mu numerem referencyjnym.
Usługa jest bezpłatna
Kontakt całodobowy 24/7/365 poprzez:
- portal Centralny Service Desk
- e-mail: helpdesk-eclo@mf.gov.pl
- w polu temat wpisz nazwę usługi
- w treści wiadomości opisz co działa nieprawidłowo bądź napisz, czego chcesz się dowiedzieć
- wyślij wiadomość z adresu e-mail, który został użyty do założenia konta na PUESC (login PUESC)
- telefon - 33 483 20 55;
Oczekiwanie na rozmowę z konsultantem Help Desk SISC to maksymalnie 30 minut. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.